Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 107

Wątek: Prośba o pomoc - ocena fotografii ze ślubu

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie Prośba o pomoc - ocena fotografii ze ślubu

    Witam, bardzo proszę o pomoc i obiektywną ocenę pracy mojego fotografa. Niedawno otrzymałam album wraz ze wszystkimi zdjęciami od fotografa który robił zdjęcia na moim ślubie. Pewne osoby z mojego otoczenia bardzo je skrytykowały, mi ciężko jest je obiektywnie ocenić, po za tym nie znam się na tym, dlatego zalogowałam się na tym forum. Jednak nawet jako laik mogę jednak powiedzieć, że fotograf nie zachowywał się profesjonalnie, a także przez długi czas nie chciał udostępnić mi oryginałów zdjęć.

    Tutaj zamieszczam link do strony z obrobionymi zdjęciami:
    https://www.flickr.com/photos/134683...57663369812351
    Albumy: Ania & Wojtek oraz poprawki.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    śląskie (górnośląskie)
    Posty
    2 418

    Domyślnie Odp: Prośba o pomoc - ocena fotografii ze ślubu

    Chyba "poszło na noże", skoro powstał ten wątek.
    Co to znaczy, że "fotograf nie zachowywał się profesjonalnie" i "nie chciał udostępnić oryginałów zdjęć" (co rozumiesz przez "oryginały", jaka była treść umowy z fotografem)?

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 580

    Domyślnie Odp: Prośba o pomoc - ocena fotografii ze ślubu

    Moim zdaniem fotograf nic specjalnego nie zdziałał, ani nie zepsuł. Po co Ci właściwie ta ocena? Jako pamiątka raczej zdają egzamin, ale to się okaże po czasie. Ja bym się nie martwił na zapas, a znajomym, którzy twierdzą, że to czy inne zdjęci im się nie podoba, odpowiedział "i co z tego?". Ciesz się ślubem, zdjęciami też jeśli Ci odpowiadają, a jeśli nie to machnij ręką i tak już ich nie naprawisz.

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    śląskie (górnośląskie)
    Posty