Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: [Fraor] Początki

  1. #1

    Domyślnie [Fraor] Początki

    Cześć. Jestem dosłownym amatorem "fotografem". Posiadam 1200D z kitowym szkłem 18-55. Chciałbym zaprezentować Wam kilka moich zdjęć byście ocenili je okien profesjonalisty i doradzili "co zmienić" w moich zdjęciach.

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    6.

    7.

  2. #2

    Domyślnie Odp: [Fraor] Początki

    Większość zdjęć wygląda dość ciekawie. Mi się podobają.

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar GalaktycznyMuczaczo
    Dołączył
    Aug 2011
    Miasto
    London
    Posty
    1 329

    Domyślnie Odp: [Fraor] Początki

    tzn ja niewiem co zdjecia maja przedstawiac i co mamy na nich oceniac? 2 osatnie to allegro nr.5 , nie no niewiem serio? kompozycje? zdjęcie musi cos przedstawiac, miec jakis sens, czy skupiać na czymś, musi opowiadać jakąś historie czy cokolwiek. Zdjęcie lamp sygnalizacyjncyh bo akurat przejezdzalismy czy zegarka na peronie kompletnie nie mają nic tutaj do przekazania, nawet jak dasz to w BW . Zdjęcia się kategoryzuje w jakis sposób, portret (wazna jest osoba), reportoaż (wazna jest sytuacja) , makro ( wazne jest powiekszenie i kompozycja oraz przedmiot) , sport (dynamika) a u ciebie mamy taki zlepek niczego, sorki aleutaj nie ma czego oceniać.
    Masz pytania, nie chcesz zaśmiecać forum, pisz na priv chętnie ci pomogę.

  4. #4
    Uzależniony Awatar italy
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    508

    Domyślnie Odp: [Fraor] Początki