Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 52

Wątek: Gwarancja sprzętu z dystrybucji Canon USA

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie Gwarancja sprzętu z dystrybucji Canon USA

    Witam,

    temat tak naprawdę nie do końca wyjaśniony.
    Jak jest z uznaniem gwarancji sprzętu sprowadzanego z USA.
    Zarówno Body jak i obiektywów.
    Z informacji jakie są w sieci nie można nic jednoznacznie wywnioskować jednakże ostatnio coraz więcej czytam (głównie na zagranicznych forach), że serwisy niemiecki czy brytyjski uznają gwarancję na obiektywy ale nie na body.
    Z doświadczenia wiem, że Polski serwis odmawia napraw gwarancyjnych sprzętu z dystrybucji innej niż Europejska.
    Jak jest w rzeczywistości i czym jest to spowodowane.
    Czy jest to regulacja odgórna firmy Canon, czy regulacje Polskiego serwisu?

    Pozdrawiam
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  2. #2
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    temat tak naprawdę nie do końca wyjaśniony.
    Jak jest z uznaniem gwarancji sprzętu sprowadzanego z USA.
    Zarówno Body jak i obiektywów.
    Dla mnie sprawa jest jasna - w Polsce honorowana jest gwarancja EWS (E jak European). Sprzęt z USA i dalekiego wschodu naprawiany jest wyłącznie odpłatnie.
    Powód jest prosty - za naprawy gwarancyjne płaci Canon Europe.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Dla mnie sprawa jest jasna - Sprzęt z USA i dalekiego wschodu naprawiany jest wyłącznie odpłatnie.
    Z wielkim - $$$ - bólem potwierdzam.
    the silence is deafening

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    To skąd w takim razie na niektórych forach - widziałem chociażby na dpreview wypowiedzi, że serwis niemiecki czy brytyjski podejmuje się gwarancyjnej naprawy obiektywów z dystrybucji Canon USA?
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  5. #5
    Bywalec
    Dołączył
    Nov 2009
    Miasto
    DG
    Posty
    115

    Domyślnie

    To skąd w takim razie na niektórych forach - widziałem chociażby na dpreview wypowiedzi, że serwis niemiecki czy brytyjski podejmuje się gwarancyjnej naprawy obiektywów z dystrybucji Canon USA
    Opcje są dwie:
    -Niemiecki serwis dogadał się z Canon USA i ma umowę serwisową
    -Niemiecki serwis ma filie w USA i przez nia się rozlicza z napraw
    C500d; C15-85; C50/1,4; T70-300VC; C10-22, KIT z IS (poszedł do dobrego człowieka)

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Opcja trzecia:
    - Na forach rozsianych po internecie można przeczytać absolutnie wszystko, co tylko chcemy. Niekoniecznie musi to mieć związek z rzeczywistością.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  7. #7
    Uzależniony Awatar ARN
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    wieś pod Warszawą
    Posty
    757

    Domyślnie

    Skłaniałbym się ku opcji Kolaja.
    Na gwarancjach sprzętu, kupionego przeze mnie w Stanach, jest wyraźnie zaznaczony obszar obowiązywania (USA & Canada)

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    A ja chciałbym poznać odpowiedź serwisu.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ARN Zobacz posta
    Skłaniałbym się ku opcji Kolaja.
    Na gwarancjach sprzętu, kupionego przeze mnie w Stanach, jest wyraźnie zaznaczony obszar obowiązywania (USA & Canada)
    a na mojej jest International
    Też bym chciał poznać odpowiedź serwisu jak jest i dlaczego właśnie tak.
    Też nie wierze we wszystko co wypisują w internecie, ale jednak w kilku niezależnych miejscach znalazłem takie wypowiedzi, że serwis Niemiecki czy Brytyjski przyjął sprzęt na gwarancji.
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  10. #10
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 294

    Domyślnie

    Ale co ma do rzeczy odpowiedź serwisu w tej sprawie?
    Sprawę reguluje treść gwarancji Canon-a i tyle, IMHO nie ma tu o czym dyskutować, a szczególnie z serwisem, który jest tylko i wyłącznie najprawdopodobniej podwykonawcą Canona w zakresie napraw...
    Przypomnę tylko:
    Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video
    Zbigniew; Alicja Aleksandrowicz Sp.j.
    01-014 Warszawa, ul. Żytnia 15
    Regon 016134691 | NIP 527-22-59-387 | KRS 0000195052

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •