Witam
Chciałbym dowiedzieć się czy warto wymienic puszke.... Co zyskam ?
Witam
Chciałbym dowiedzieć się czy warto wymienic puszke.... Co zyskam ?
Canon 700d, 580EX II, C17-40, Sg 18-200mm, 50 f/1.8
Nie wie i dlatego się pyta.
Tu była zakazana reklama
Nie podoba Ci się mój styl jazdy?
Zejdź z chodnika !!!
Czy mozna pracowac na większej czułości i czy AF jest pewniejszy??
też mam 450D i też długo o tym myślałem i oglądam 40d systematycznie na allegro.
Jako że jestem bezrobotnym studentem i różnie ze zbieraniem kasy 50D nie biorę pod uwagę a w dodatku bardzo podobny do 40D tyle że nowszy (tak tak iso większe).
Jako że robię zdjęcia u cioci do kotleta
na plus zmianą by było w moim przypadku tylko i wyłącznie (z 450d na 40D):
+ lepsze ISO (w kościele jak złoto)
+ większa puszka (naprawdę wygodniejsza)
+ szybkość zdjęć w serii (strasznie potrzebne w sporcie)
+ lepsza obsługa
+ no i chyba mniejsza matryca 10 mpix (mniej ziarna, mniejsza wielkość zdjęć dla robionych w RAW)
Tak ode mnie jeśli masz w dobrej cenie 40d to zamieniaj, jeśli potrzebne ci większe iso i masz już jasne obiektywy to warto jak nie to lepiej kup jaśniejy obiektyw np chwalonego tamrona 17-50 2.8
Ja doszedłem do wniosku że jeśli nie zarabiam na fotografii a jest to moja pasja to wole wydać więcej kasy na szkła.
Kolejna sprawa to że 40d i 50d nie spełnia kolejnego mojego oczekiwania przy zmianie lustra aby posiadało możliwość nagrywania HD. Wielu powie kup se kamera, lustrzanki nie są do nagrywania a do robienia zdjęć. Nie zgodzę się. Przy stałkach pięknie się nagrywa i pamiątka na całe życie np. Pierwsze kroki twojego dziecka czy nagranie jak mówi czy może smieszne momenty. Pomyśl też o tym jak masz kase czy nie dołożyć do 60D albo czy poprostu nie przesiąść się na identyczny 500D z HD.
Pozdrawiam
setki wątków na sieci jest o tym
co zyskasz? np. mając w swojej szklarni jakieś elki będziesz mógł pełniej wykorzystać możliwości ich af - a uwierz różnica jest spora między XXXd i XXd