Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Wątek: [Qtk] Portrety nowicjusza

Domyślnie [Qtk] Portrety nowicjusza

Witam. Samą fotografią zajmuję się od niecałego roku. Dopiero od pewnego czasu staram się polepszyć swoją wiedzę w portretowaniu.
    Fotografuję dość starym i niestety zawodnym już Canon'em 300D. Główną wadą jest brak działającego AF. Także wszystkie fotki praktycznie wychodzą z mojej ręki, poprzez ręczne ustawianie ostrości. Mam do wyboru dwa obiektywy - KIT'a oraz PENTOR'a 135mm/f2.
    Proszę o szczerą krytykę jak i porady, które pomogą robić dość zadawalające zdjęcia .

1. 2. 3. 4. 5.

Domyślnie

Może ktoś jednak oceni ?:P

Początki nałogu Awatar sylwester Samluk
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Podoba mi się zdjęcie 1 i ostatnie. Jak na manualne ostrzenie to nieżle Ci to wyszło. Bardzo mi sie podoba na pierwszym zdjęciu praca pod słońce, ładnie to wyszło. W ostatnim portrecie jak dla mnie za dużo białek widać ale ostrośćjest ok. W 3 zdjeciu za dużo cienia pod oczami proponuje wykorzystać blende. Ogólnie fajny start jak dla mnie oczywiście. Życzęudanych zdjęć i rozwijania pasji.
    |5D Mark I| |50D+BG-E2N| |400D+BG-E3| |Sigma 10-20mm f/4-5,6 EX DC HSM| |Canon EF 28mm f/1.8| |Canon EF 85mm f/1.8|
    |Canon EF 70-200mm f/4 L USM| |Canon Speedlite 430 EX II|Knight TR-332 E-TTL Trigger

Domyślnie

3. Tak
    5. Tak
    Canon 450D + 18-55 KIT + 50mm f./1.4

Domyślnie

Dziękuje za zaintresowanie . Dodam jeszcze jedno.

6.

Domyślnie

6 - bardzo mi się podoba.

Dopiero zaczyna Awatar gregmaslowski

Domyślnie

2. Również na tak. Widzę, że aparat trzymasz albo poziomo, albo pionowo. Inne ustawienia również są dozwolone.

Ja się tam na fotografii nie znam, ale coś mi się wydaję, że jeszcze chwilka i będziesz robił dobre portrety.

4. Na nie, bo skóra dziadowska. Ostre światło. No i kadr dziwny. Źle się ogląda.

jakieś tam canony

Domyślnie