Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Wątek: 30D i obiektywy ??? 24-105 is +tokina12-24

Pire
    Guest

Domyślnie 30D i obiektywy ??? 24-105 is +tokina12-24

Witam wszystkich,
    Jestem nowicjuszem na tym forum, od jakiegoś czasu przeglądam, a dziś postanowiłem się ujawnić.
    Po 6 latach wracam do lustrzanki, tym razem cyfrowej.
    Bardzo proszę o radę, szczególnie użytkowników Canona 24-105 na cropie.
    Do nowej puszki planuję zakup szkieł:

Tokina 12-24 f4
    Canon 24-104 f4 IS

Krecą mnie pejzaże i ciasne miasta i stąd ta tokina, no może sigma 10-20 ????
    Lubię też portrety, takie ciaśniejsze ale moje obawy to jasność - słabe rozmycie tła przy f4 - może to niesłuszne, ale przerzuciłem w sieci trochę fotek z tego obiektywu i mam wątpliwości.
    Wiem, wiem mogę kupić 85 f1.8, ale ten 24-105 miał być też allaround zoom, a nie zawsze jest czas i miejsce na zmienianie szkieł.
    a może :

Tokina 12-24 f4
    tamron 17-50 f2.8 jako spacerowy
    Canon 70-200 f4

Cena podobna, ale to już trzy szkła do dźwigania i zmieniania,
    dodam że ZOO,sport i ptaki jako temat fotek jakoś szczególnie mnie nie kręcą, może jakaś zbłąkana wiewiórka, kot.

Uzależniony Awatar MARANTZ
    Miasto
    Łódź

Domyślnie