Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 107

Wątek: Canon Polska - problemy z serwisem

  1. #71

    Domyślnie

    Jak myslisz, pracownik Canona bedzie szukal wypowiedzi na forum, gdzie wiekszosc tylko lamentuje, czy wejdzie na (nie)oficjalna strone o problemie?

  2. #72
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jun 2008
    Miasto
    Świętochłowice
    Wiek
    47
    Posty
    44

    Domyślnie

    Ja akurat nie mogę narzekać na Żytnią. Co prawda w naprawie był kompakt (sx200) - padł silnik obiektywu, ale po pierwsze kontakt telefoniczny był bezproblemowy - na kilka wykonanych telefonów zawsze otrzymywałem rzeczowe odpowiedzi bez żadnego zbywania itp. W ostateczności z powodu problemu ze sprowadzeniem części sami zaproponowali wymianę aparatu na nowy - przyszedł kurierem na ich koszt. Więc nie narzekam :].
    www.kradziej.pl - zabezpiecz sprzęt przed kradzieżą

  3. #73
    Pełne uzależnienie Awatar mate00sh
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Warszawa & Mysiadło
    Wiek
    45
    Posty
    1 312

    Domyślnie

    A czytałeś ten temat? Założył go właśnie pracownik Canona...
    "Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston

  4. #74
    Uzależniony Awatar AMMarshall
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Skierniewice, Łomża, Białystok, Brno
    Posty
    671

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mate00sh Zobacz posta
    A czytałeś ten temat? Założył go właśnie pracownik Canona...
    Czytałem ten wątek od dechy do dechy.

    MSZ:
    Skoro nawet pracownik Canona (p. Magda) olał/porzucił sprawę to tym bardziej taka strona o Canonie miałaby sens istnienia...
    Adam Marczak Marshall
    Moje fotki na CB: Człowiek/Portret | Galeria ogólna

  5. #75
    Uzależniony Awatar AMMarshall
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Skierniewice, Łomża, Białystok, Brno
    Posty
    671

    Domyślnie

    Info od pani Magdy:

    "W serwisie (Canona, na Żytniej - AMMarshall) są rozdawane ulotki kierujące na stronę z ankietą badającą stopień zadowolenia z usługi wykonanej przez serwis. Myślę, że wyrażanie opinii w tym miejscu będzie miało dużo większą siłę, bo trafia bezpośrednio do Centrali. Jest to nowa inicjatywa Centrali więc myślę, że warto korzystać."
    Adam Marczak Marshall
    Moje fotki na CB: Człowiek/Portret | Galeria ogólna

  6. #76
    Uzależniony Awatar XLesio
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Kingsajz - Miasto krasnoludków
    Wiek
    44
    Posty
    515

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AMMarshall Zobacz posta
    MSZ:
    Skoro nawet pracownik Canona (p. Magda) olał/porzucił sprawę to tym bardziej taka strona o Canonie miałaby sens istnienia...
    Jestem za
    Stworzyć stronę z tagami w eng, i opisem zdarzeń tłumaczonym na angielski.. Biorąc pod uwagę zlewactwo polskiego oddziału, może ktoś by nimi potrząsnął po przypadkowym wygooglaniu narzekań paruset pro_klientów?
    "Naród wspaniały, tylko ludzie k**" - J.Piłsudski
    EOS RT + Elan 7e (EOS 30 + BP300) + EOS v300 + REBEL GII + Eos 700 + Canon Canonet GIII QL17 + 450d
    C 50 f1.8 I i II / C 28 f2.8 / C 70-210 f4 / T 17-50 f2.8 XR Di / Tokina 19-35 f3.5-4.5 / S 28-105 f2.8-4 ASPH / + pierścieni dużo + różnetakie kolorowe + manfrottka + EPSON Photo Perfection v350

  7. #77
    Uzależniony Awatar AMMarshall
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Skierniewice, Łomża, Białystok, Brno
    Posty
    671

    Domyślnie

    Hmmm... Po tym wątku kontaktowałem się z p. Magdą z Canon Polska...

    Coś się jednak rusza w temacie obsługi serwisowej klienta:
    http://www.canon-board.info/showpost...7&postcount=69
    Adam Marczak Marshall
    Moje fotki na CB: Człowiek/Portret | Galeria ogólna

  8. #78

    Domyślnie

    Hah, ankieta zadowolenia. Proszę Cie... wierzysz w takie coś? Tak jak w to że Canon przepytał 5000 profesjonalnych fotografów i na bazie tego zrobił 7D ?

    A wracając do sedna tematu, zdecydowanie jestem za stworzeniem klona strony, bo nieraz dało się zauważyć, że otwarte opisywanie problemów (a nie jakieś ankiety które nie wiadomo gdzie trafiają) potrafiło dać miarodajne efekty.
    Ostatnio edytowane przez h4ry ; 30-09-2009 o 13:57

  9. #79
    Uzależniony Awatar AMMarshall
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Skierniewice, Łomża, Białystok, Brno
    Posty
    671

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez h4ry Zobacz posta
    Hah, ankieta zadowolenia. Proszę Cie... wierzysz w takie coś? Tak jak w to że Canon przepytał 5000 profesjonalnych fotografów i na bazie tego zrobił 7D ?
    (...)
    "W serwisie (Canona, na Żytniej - AMMarshall) są rozdawane ulotki kierujące na stronę z ankietą badającą stopień zadowolenia z usługi wykonanej przez serwis. Myślę, że wyrażanie opinii w tym miejscu będzie miało dużo większą siłę, bo trafia bezpośrednio do Centrali. Jest to nowa inicjatywa Centrali więc myślę, że warto korzystać."

    W ankiety zadowolenia nie wierzę ale już w ankietę która leci bezpośrednio do Canon Polska wraz z numerem konkretnej naprawy już wierzę.
    Nie wiem jak będzie ze skutecznością akcji ale mam nadzieję że da pozytywne efekty.
    Ostatnio edytowane przez AMMarshall ; 30-09-2009 o 14:41
    Adam Marczak Marshall
    Moje fotki na CB: Człowiek/Portret | Galeria ogólna

  10. #80

    Domyślnie

    A to przepraszam, źle przeczytałem, z tymi ulotkami Co nie zmienia faktu że średnio to widzę. Zewnętrzna presja, może mieć o wiele większą siłę.

Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •