Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910
Pokaż wyniki od 91 do 95 z 95

Wątek: Canon 5D/5D Mark II oraz szkla M42

  1. #91
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    48
    Posty
    1 796

    Domyślnie Odp: Canon 5D/5D Mark II oraz szkla M42

    A do tego tyle przejsciowek ile obiektywow. W programowalnych mozna ustawic ogniskowa wiec w exif bedzie info jakim obiektywem robione.

  2. #92
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 142

    Domyślnie Odp: Canon 5D/5D Mark II oraz szkla M42

    Cytat Zamieszczone przez bosiek Zobacz posta
    Dendalion - będziesz miał potwierdzenie ostrości. Niestety w praktyce nie zawsze potwierdza idealnie. Na jednym szkle będzie ok na inny FF...
    To wiem, bo sam używam dendaliona z potwierdzeniem AF tylko nie do M42.

    Cytat Zamieszczone przez salas Zobacz posta
    no i dlatego programowalny, w ktorym mozna wprowadzić korekcję na ewentualny BF/FF
    Tego nie rozumiem. Czy takową korektę mogę wprowadzić w starym 5D? Czy aby wprowadzić korektę muszę mieć body z mikroregulacją?

  3. #93
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    48
    Posty
    1 796

    Domyślnie Odp: Canon 5D/5D Mark II oraz szkla M42

    Programujesz dandelion (za pomoca body) a nie body wiec nie ma znaczenia czy masz mikroregulacje w body czy nie.

  4. #94

    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    2

    Domyślnie Odp: Canon 5D/5D Mark II oraz szkla M42

    Witam, używał ktos tego obiektywu M42
    Zeiss Jena Flektogon 35mm F/2.8 Lens.

    Jak się sprawuje z pełną klatką, czy w ogóle pokrywa dobrze pełną klatkę. Jest wienta ??

    Dzięki za odpowiedź.

  5. #95
    Awatar Saphrii
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    34
    Posty
    14

    Domyślnie Odp: Canon 5D/5D Mark II oraz szkla M42

    Cytat Zamieszczone przez Bora Zobacz posta
    Witam, używał ktos tego obiektywu M42
    Zeiss Jena Flektogon 35mm F/2.8 Lens.

    Jak się sprawuje z pełną klatką, czy w ogóle pokrywa dobrze pełną klatkę. Jest wienta ??

    Dzięki za odpowiedź.
    Uważaj na tego Flektogona! Tylna część obiektywu wsuwa się głęboko w korpus na nieskończoności i haczy o lustro w 5D.
    https://www.panoramaplanet.de/comp/#CarlZeissJenaCZJ
    pozdrawiam,
    BaRtOsZ

Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47