Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 43

Wątek: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

  1. #1

    Domyślnie Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Ostatnio wprowadziliśmy nowy produkt - zestaw okładek pokazowych Nowe wzory zestawu okładek pokazowych - najlepszefoto.pl

    Zwracamy się z zapytaniem czy już z niego korzystacie i czy pomaga Wam przedstawiać ofertę swoim klientom?

    Fotografowie ślubni i dziecięcy czekam na Wasze opinie!

    Monika

  2. #2
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Lębork
    Posty
    378

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Może najpierw poprawcie jakość kontroli tego co wypuszczacie do swoich klientów, bo poziom ten jest na żenująco niskim pułapie. Biorą pod uwagę ilość wpadek, to tej kontroli wcale nie ma. Prawie nie ma dnia, żeby ktoś nie narzekał, że dostał nie swoje albumy albo nie tak zrobione jak zamówił.

    Kiedyś była możliwość utworzenia na swoim koncie cennika albumów (z ich zdjęciami i opisem) dla klienta, zrezygnowaliście z tego?
    Marki trzy.

  3. #3
    Początki nałogu Awatar BartasPL
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    mazowieckie
    Wiek
    42
    Posty
    317

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Mnie kiedyś najlpeszefoto wydymało na ponad 1000zł. Wyprodukowali albumy (3) z błędem, które oddałem klientowi obniżając cenę, bo wiadomo kwestia dotrzymania terminów w umowie, zachowania twarzy i relacji. Podczas składania reklamacji poproszono mnie o zdjęcie wady albumu i zwrot oryginalnych albumów. Po co ten zwrot skoro macie zdjęcie wady? Chodziło o pakiet 2+1 czyli duży album dla Pary Młodej i dwa mniejsze dla ich rodziców. Zabranie im albumów po ich wydaniu było niemożliwe/bezsensowne. W efekcie zapłaciłem za błąd producenta i straciłem reputację bo oddałem bubel (za grubą kasę), a te cwaniaczki z najepchefoto mimo kilkunastu wcześniejszych zamówień potraktowali mnie jak złodzieja, który chce mieć 2x więcej takich samych albumów dla klienta (?) Czy przedstawiam Waszą ofertę? Nie.
    5DIII, EOS R, 15-35L IS RF, 24-70L II, 50L, 85L1.2 RF, 135A, 600EX-RT, 430EX III-RT, PRO-1, Eizo CG243W
    500px

  4. #4
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    44
    Posty
    4 868

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Opinia niestety jest taka, ze strasznie kuleje wasz support - w razie draki czlowiek odbija sie od betonowej sciany, zamiast otrzymac jakis gest ktory sprawi ze chetnie powroci do waszej firmy. Mega biurokracja w/g nieprzemyslanych wewnetrznych dyrektyw i zero elastycznosci.. to na prawde nie zacheca do korzystania z waszych uslug tym bardziej ze te wpadki sa czeste,wiec rownie czesto trzeba walczyc z wiatrakami. Moze warto wprowadzic nadrzedna dyrektywe, ze klient ma zawsze racje? Wyciagnijcie do nas pomocna dlon gdy takowej potrzebujemy i zaferujcie cos sensownego, co sprawi ze nie tylko my ale przede wszystkim nasi klienci beda zadowoleni. Teraz tego brak, wiec oferte na fotoalbumy przedstawiam od kogos innego.
    Ostatnio edytowane przez Czacha ; 18-07-2015 o 04:59

  5. #5

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    Może najpierw poprawcie jakość kontroli tego co wypuszczacie do swoich klientów, bo poziom ten jest na żenująco niskim pułapie. Biorą pod uwagę ilość wpadek, to tej kontroli wcale nie ma. Prawie nie ma dnia, żeby ktoś nie narzekał, że dostał nie swoje albumy albo nie tak zrobione jak zamówił.

    Kiedyś była możliwość utworzenia na swoim koncie cennika albumów (z ich zdjęciami i opisem) dla klienta, zrezygnowaliście z tego?
    Bez przesady, po co to kontrolować. Liczy się tylko zysk .
    Kto te zdjęcia ogląda po roku czasu? Chyba tylko kobitki.
    - Popatrz Gabrysia jaką ładną sunię miałam.
    C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
    www.cobalt.fr.pl

  6. #6

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Po tym co piszecie widzę, że najlepszefoto.pl ciągle nie ma zbyt dobrej reputacji. Ja kilka lat temu zrezygnowałem z ich usług po tym jak kolejny raz przysłali nie taki album jaki zamawiałem. Pomyłki były głównie w kolorach okładek. Oczywiście nie muszę wspominać, że nie fajnie było świecić przed klientem oczami i tłumaczyć się (z nie swojego) błędu. Po którejś z kolei pomyłce ze strony sklepu obiecali mi zniżkę na następny album, ale jakimś trafem kupon promocyjny nigdy do mnie nie dotarł. No to podziękowałem za współpracę.

  7. #7
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Lębork
    Posty
    378

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    I żeby tradycji stało się zadość, autor wątku oleje tu wypowiadających się i już nic nie napisze
    Marki trzy.

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar zdebik
    Dołączył
    Jun 2013
    Miasto
    Londyn
    Posty
    4 049

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Kasa...

  9. #9

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    Może najpierw poprawcie jakość kontroli tego co wypuszczacie do swoich klientów, bo poziom ten jest na żenująco niskim pułapie. Biorą pod uwagę ilość wpadek, to tej kontroli wcale nie ma. Prawie nie ma dnia, żeby ktoś nie narzekał, że dostał nie swoje albumy albo nie tak zrobione jak zamówił.

    Kiedyś była możliwość utworzenia na swoim koncie cennika albumów (z ich zdjęciami i opisem) dla klienta, zrezygnowaliście z tego?
    Witam,
    przekażę uwagi odnośnie kontroli jakości do odpowiednich osób. Pomyłki mogą wynikać z ogromnej liczby zamówień, ale robimy wszystko co możemy, aby kontrola jakości działała solidnie. Co do opcji z nKatalogiem to jest dostępna dla osób, które z niej korzystały w starym systemie. Na nowej stronie nie promujemy tego z racji tworzenia nowego panelu dla fotografów, który będzie zawierał w sobie m.in. możliwość katalogu dla klienta.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez BartasPL Zobacz posta
    Mnie kiedyś najlpeszefoto wydymało na ponad 1000zł. Wyprodukowali albumy (3) z błędem, które oddałem klientowi obniżając cenę, bo wiadomo kwestia dotrzymania terminów w umowie, zachowania twarzy i relacji. Podczas składania reklamacji poproszono mnie o zdjęcie wady albumu i zwrot oryginalnych albumów. Po co ten zwrot skoro macie zdjęcie wady? Chodziło o pakiet 2+1 czyli duży album dla Pary Młodej i dwa mniejsze dla ich rodziców. Zabranie im albumów po ich wydaniu było niemożliwe/bezsensowne. W efekcie zapłaciłem za błąd producenta i straciłem reputację bo oddałem bubel (za grubą kasę), a te cwaniaczki z najepchefoto mimo kilkunastu wcześniejszych zamówień potraktowali mnie jak złodzieja, który chce mieć 2x więcej takich samych albumów dla klienta (?) Czy przedstawiam Waszą ofertę? Nie.
    Witam,
    proces reklamacyjny jest stały dla Wszystkich klientów. Aby naprawić błąd potrzebujemy zwrotu produktu. Staramy się traktować wszystkich klientów na równym poziomie,a niewyjaśnione sprawy warto konsultować ze swoim opiekunem.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez Czacha Zobacz posta
    Opinia niestety jest taka, ze strasznie kuleje wasz support - w razie draki czlowiek odbija sie od betonowej sciany, zamiast otrzymac jakis gest ktory sprawi ze chetnie powroci do waszej firmy. Mega biurokracja w/g nieprzemyslanych wewnetrznych dyrektyw i zero elastycznosci.. to na prawde nie zacheca do korzystania z waszych uslug tym bardziej ze te wpadki sa czeste,wiec rownie czesto trzeba walczyc z wiatrakami. Moze warto wprowadzic nadrzedna dyrektywe, ze klient ma zawsze racje? Wyciagnijcie do nas pomocna dlon gdy takowej potrzebujemy i zaferujcie cos sensownego, co sprawi ze nie tylko my ale przede wszystkim nasi klienci beda zadowoleni. Teraz tego brak, wiec oferte na fotoalbumy przedstawiam od kogos innego.
    Witam,
    każdy z klientów ma swojego opiekuna handlowego i to z nim uzgadniane są warunki współpracy. Jeśli chodzi elastyczność to w miarę możliwości koledzy z działu handlowego starają się dostosowywać do Państwa wymagań. Jeśli spotkał się Pan z niedogodnościami związanymi z Pana zamówieniem to przepraszam i mam nadzieję, że jeszcze się kiedyś Pan zdecyduje na współpracę.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez cobalt Zobacz posta
    Bez przesady, po co to kontrolować. Liczy się tylko zysk .
    Kto te zdjęcia ogląda po roku czasu? Chyba tylko kobitki.
    - Popatrz Gabrysia jaką ładną sunię miałam.
    Witam,
    staramy się, aby kontrola jakości działała bez zarzutu, a zadowolenie klienta z produktu jest dla nas najważniejsze.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez briho Zobacz posta
    Po tym co piszecie widzę, że najlepszefoto.pl ciągle nie ma zbyt dobrej reputacji. Ja kilka lat temu zrezygnowałem z ich usług po tym jak kolejny raz przysłali nie taki album jaki zamawiałem. Pomyłki były głównie w kolorach okładek. Oczywiście nie muszę wspominać, że nie fajnie było świecić przed klientem oczami i tłumaczyć się (z nie swojego) błędu. Po którejś z kolei pomyłce ze strony sklepu obiecali mi zniżkę na następny album, ale jakimś trafem kupon promocyjny nigdy do mnie nie dotarł. No to podziękowałem za współpracę.
    Witam,
    pomyłki zdarzają się wszystkim, zwłaszcza przy ogromnej liczbie zamówień. Jeśli chodzi o kody promocyjne to raczej rzadko z nich korzystamy i zniżkę na kolejny album dostałby Pan na pewno za pośrednictwem opiekuna.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    I żeby tradycji stało się zadość, autor wątku oleje tu wypowiadających się i już nic nie napisze
    Proszę mi wybaczyć nieaktywność na weekendzie już jestem i chętnie odpowiem na pytania.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez zdebik Zobacz posta
    Kasa...
    Proszę rozwinąć komentarz, bo nie wiem czego dotyczy.

    Pozdrawiam,
    Monika

  10. #10
    PLUS member PLUS member Awatar BeatX
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    43
    Posty
    1 733

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Ja korzystam z usług najlepszefoto.pl od 3 lat i nigdy na nic nie narzekałem.
    Jedynie ostatnio zdarzyła się wtopa z fotoalbumami (wyszły przeklamane kolory i uszkodzona jedna rozkladówka).
    Tego samego dnia gdy odebrałem felerne zamówienie zadzwoniłem do najlepszefoto.pl aby złożyć reklamację i nikt nie robił problemów.
    Zamówili kuriera na koszt firmy, albumy zwróciłem, reklamację uznano i teraz czekam na wysyłkę poprawionych fotoalbumów
    Dla mnie to jest normalne i oczywiste, że reklamowany towar trzeba zwrócić producentowi.
    Nie wiem co w tym dziwnego.
    Ja kupisz przez internet kartę graficzną, w której nie działa jeden z dwóch wentylatorów od układu chłodzenia, to sprzedawca ma obowiązek wysłać Ci kolejny produkt, bo zdjęcia są wystarczającym dowodem usterki?
    - nie sądzę
    Wszędzie się odsyła wadliwy produkt do wymiany i najlepszefoto.pl nie jest tu wyjątkiem.
    Ja powiedziałem klientom, że przysłali mi wadliwe fotoalbumy, które zareklamowałem także muszą jeszcze tydzień poczekać na gotowe materiały.
    Siła wyższa - sorki ale ja korzystam z usług firm zewnętrznych do tworzenia finalnym fotoalbumów, także mogę wysłuchać lamentu że wynikło opóźnienie, ale specjalnie nie biorę tego do siebie, bo ja co mogłem to zrobiłem aby opracować materiał ze ślubu na czas.
    Reszta jest uzależniona od labu, który tworzy fotoalbumy i firmy kurierskiej, która je dostarcza

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •