jak problem będzie mnie dotyczyć, to powalczę. obstaję przy dwóch latach na każdy sprzęt elektroniczny zakupiony na terenie unii europejskiej.
Kod:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1210917.html#6086961
oraz
Kod:
http://www.komputerswiat.pl/poradniki/poradnik-kupujacego/bezpieczenstwo/2010/02/gwarancja---jak-nie-dac-sie-wciagnac-w-pulapke.aspx
na samym dole czytamy ciekawy zapis:
Niezależnie od zapisów w gwarancji przysługuje nam bowiem (przez dwa lata po zakupie urządzenia) prawo wystąpienia z roszczeniami do producenta na podstawie przepisów o niezgodności towaru z umową. Wówczas niesprawny sprzęt powinien zostać naprawiony, wymieniony na nowy, a gdy nie istnieje taka możliwość - mamy prawo do zwrotu pieniędzy zapłaconych za przedmiot.
nie daj się zbić, wal w po konkrety do federacji konsumentów.